言語種別 |
英語 |
発行・発表の年月 |
2022/09 |
形態種別 |
学術研究論文 |
査読 |
査読あり |
標題 |
Identity Formation and School Experience among University Students in A Teacher Training Program: A Four-Wave Longitudinal Study during the Teaching Practicum |
執筆形態 |
共著 |
掲載誌名 |
Identity |
掲載区分 |
国外 |
出版社・発行元 |
Informa UK Limited |
巻・号・頁 |
22(3),183-197 |
担当区分 |
筆頭著者
,
責任著者
|
著者・共著者 |
Yasuhiro Iwasa,Shogo Hihara,Tomotaka Umemura,Hirotsugu Tazume,Kazumi Sugimura |
DOI |
10.1080/15283488.2021.1954520 |
ISSNコード |
1528-3488/1532-706X |
PermalinkURL |
https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/15283488.2021.1954520 |